Serwis
Bezpośredni telefon do serwisu:
- konsol : 71 344 02 49
- komputerowego : 71 342 72 23
Zestawy komputerowe objęte są gwarancją typu 2+1 (dwa lata gwarancji + rok bezpłatnego serwisu). Podzespoły, peryferia, czas gwarancji zależny od producenta. Zapewniamy pełny serwis gwarancyjny komputerów. W przypadku reklamacji, prosimy o dostarczenie karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu lub kopii do wglądu. Drobne usterki zostają usunięte na miejscu, poważniejsze wady są rozwiązywane w terminie dłuższym. Jednak dokładamy wszelkich starań aby czas oczekiwania był jak najkrótszy.
W przypadku braku możliwości stawienia się osobiście z uszkodzonym sprzętem, prosimy przesłać go na nasz adres,dołączając do paczki kopię dowodu zakupu, gwarancji oraz opis usterki wraz z adresem zwrotnym:
Skynet SP. Z O.O. SP.K.
"serwis"
ul. Zgodna 4
50-432 Wrocław
Oferujemy profesjonalny serwis konsol XBOX 360, PLAYSTATION 2 i 3, PSP, NINTENDO WII.
Wszelkie pytania dotyczące konsol i ich serwisu prosimy kierować na adres e-mail :
Oferujemy również odpłatne usługi serwisowe, m.in. :
Aktualizacja BIOS'u
Naprawa komputerów
Wyszukiwanie i instalacja sterowników
Diagnozy odszkodowawcze dla ubezpieczycieli
Naprawy notebook-ów
Wszystkie pytania dotyczące problemów z komputerami prosimy kierować pod adres:
Zwracamy uwagę iż w przypadku wysyłki do serwisu,produkt na czas transportu powinien być należycie zabezpieczony, tak aby nie uległ uszkodzeniom mechanicznym, wstrząsom i zabrudzeniu. Firma Skynet s.c. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia produktu powstałe w trakcie transportu do serwisu wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia.